Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, sütiket (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából,valamint bizonyos szolgáltatások ezek nélkül nem lennének elérhetőek.
A honlap további használatával hozzájárulását adja a cookie-k tárolásához és felhasználásához. Bővebben itt olvashat.
A kosár jelenleg üres!

Általános vásárlási feltételek /ÁSZF/

Az Általános vásárlási feltételek (továbbiakban Vásárlási feltételek) egyrészről a adpsport.hu weboldal (www.adpsport.hu) elektronikus
kereskedelmi szolgáltatásait igénybe vevő Vásárló, másrészről a holnap üzemeltetője (Ekin Kft., továbbiakban Szolgáltató vagy
adpsport.hu ) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

A Szolgáltató adatai:

 

 

  •  Cégnév: Ekin Kft.
  •  Székhely: 1025. Budapest, Szalonka út 2.
  •  Bejegyezve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  •  Cégjegyzékszám: 01-09-860220
  •  Adószám: 13533476-2-41
  •  Bankszámlaszám: 11714006-29906596
  •  Ügyfélszolgálat: 1239. Budapest, Bevásárló u. 2.
  •  Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétköznap 10-19 óra között
  •  Telefon: +36 70 363 7364
  •  E-mail: webaruhaz@adpsport.hu
  • Tárhely szolgáltató: CadIT Kft. 1225 Budapest, Kastélypark u. 8.
  • adószám: 14970494-2-43,      e-mail: info@cadit.hu


A Vásárlási feltételek minden szolgáltatásra vonatkoznak, amely a adpsport.hu weboldalon keresztül történik. Kivételt képeznek ez alól a viszonteladói szerződések.
A Szolgáltatónak jogában áll a Vásárlási feltételeket módosítani, ezért kérjük, vásárlás előtt olvasd át tüzetesen. Az esetleges módosítások a honlapon való megjelenés időpontjától érvényesek, minden rendelésre a rendelés leadásakor érvényben lévő Vásárlási feltételek vonatkoznak. A rendelés leadásával a Vásárló a Vásárlási feltételeket feltétel nélkül elfogadja.

A weboldalon közzétettek nem minősülnek ajánlatnak. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az árukészlet aktuális állapotára tekintettel a Vásárló adpsport.hu weboldalon keresztül leadott megrendelését visszautasítsa, amennyiben az valamilyen okból nem teljesíthető.

A Szolgáltató az egyes termékek vonatkozásában – különös tekintettel az aktuális akciókra – fenntartja az árváltozás jogát. A Szolgáltató rögzíti, hogy a Vásárlónak rendelése leadását követően küldött automatikus visszaigazoló üzenet nem tekinthető sem aláírt, sem írásbeli szerződésnek, sem pedig a vásárló által a Szolgáltatónak tett vételi ajánlat elfogadásának.

A szerződés nyelve a magyar.

Termékek

A adpsport.hu webáruház hivatalos Nike márkabolt, a webshopban kizárólag eredeti Nike termékek találhatók, melyre 100% garanciát vállalunk. A adpsport.hu részletes termékleírásaival, a termékek árának és a választható méretek pontos megadásával arra törekszik, hogy a lehető legpontosabb képet kapja a webshopban található termékekről, és el tudja dönteni, melyik lenne Ön számára a legmegfelelőbb.

Megrendelés menete

A weboldal felső sávjában található menüpontokra kattintva kiválasztható a keresett termékkategória pl.: „Férfi cipő / Nike futócipő. A megjelenő termékek képei alatt láthatók az elérhető méretek. A kiválasztott termékre kattintva egy bővített tartalom jelenik meg, amely tartalmazza a termék leírását, anyagösszetételét, kinagyított képét több nézetből, árát, és a mérettáblázatot. A kiválasztott méretre kattintva a termék a kosárba kerül.

A kosár tartalma a weboldal jobb felső részén található „Kosár” ikonra kattintva tekinthető meg, ahol a termék egyúttal módosítható és törölhető is.
A kosár tartalmának véglegesítését követően a „tovább” gombra kattintva érhető el az Ügyfél adatainak és a fizetési mód megadásának adatlapja. A megrendelés feladásához az adatlapon kötelező megadni az Ügyfél nevét, a számlázási és szállítási címet, az Ügyfél telefonszámát, e-mail címét és nemét, továbbá kötelező fizetési- és szállítási módot választani.

A megrendelés feladásához az adatlap kötelezően kitöltendő rovatainak hiánytalan kitöltése mellett az Ügyfél nyilatkozni köteles – az adatlapon található négyzetre kattintva – arról, hogy a jelen ÁSZF-et, valamint az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatot elolvasta és elfogadja. Ezt követően a ”rendelés feladása” gombra kattintva kerül feladásra a megrendelés.

Regisztráció

A adpsport.hu webshop használata, szolgáltatásainak igénybevétele nem igényel semmiféle regisztrációt. A megrendeléshez szükséges adatokat csak a fizetéskor kell megadnia.

Árak

A adpsport.hu a webáruházban található termékek árát Forintban adja meg. Az árak az ÁFA-t tartalmazzák, a házhozszállítás díját azonban nem.

Fizetés módja
A adpsport.hu webáruházon keresztül leadott megrendelések ellenértékét a rendelés leadásakor bankkártyával átutalással, vagy a csomag kézhezvételekor a futárnak, készpénzben kell kifizetni. OTP_vasarloi_tajekoztato.pdf

Szállítási információk

A adpsport.hu az egyes termékek mellett minden esetben feltünteti, hogy az adott termék milyen szállítási lehetőséggel rendelhető. Futárral történő szállítás esetén a szállítási határidő általában a beérkezett megrendelés feldolgozásától számított 3-6 munkanap. A szállítási idő az akciós, leértékeléses időszakban a megszokottól eltérhet, akár több is lehet. Futárral történő szállítás költsége 19.900Ft értékig 1.000 Ft, 19.900Ft értékű rendelés felett ingyenes.

A külön leadott megrendelések külön csomagoknak számítanak függetlenül attól, hogy ki adta fel a megrendelést. A adpsport.hu webáruházban megrendelt árukat a trans-o-flex Hungary Kft. csomagküldő szolgálata kézbesíti. A futárszolgálat kézbesítője maximum két alkalommal keresi fel a Vásárlót, és próbálja meg az utánvételes csomagot kézbesíteni. A futár az első sikertelen kézbesítés alkalmával értesítést hagy az elérhetőségeivel, így lehetősége van a futárral illetve az ügyfélszolgálattal leegyeztetni a következő kiszállítás időpontját. A második sikertelen megkeresés után a csomag visszakerül a adpsport.hu-hoz. Ha egy csomag nem érkezik meg a megadott címre annak három oka lehet: a szállító nem találta meg a csomag címzettjét, a címzett nem tartózkodott a megadott helyen, esetleg nem kapta meg az értesítőt. Ilyen esetekben kérjük, jelezze ezt ügyfélszolgálatunkon, és a postaköltség ismételt felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Mivel a sikertelen kézbesítés miatt visszaérkező csomagok postaköltsége a adpsport.hu-t terheli, ha ugyanarról a címről több alkalommal is visszaérkezik a csomag, a rendelés leadójának további megrendeléseit automatikusan töröljük, illetve címére csak az áru értékének átutalással történő kiegyenlítése után szállítunk.
A küldemény kézhezvételekor ellenőrizze annak sértetlenségét! Ha a csomag sérült, és nincs mellékelve a futár által kitöltött kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot! Amennyiben a csomag tartalma nem egyezik meg azzal, amit a rendelésben megadott, valamilyen termék hiányzik belőle, küldje el a futár által kitöltött jegyzőkönyvet, és azonnal pótoljuk a hiányzó terméket. A további reklamációk/garanciális ügyek érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a kifizetését igazoló számlát és szállítólevelet. Abban az esetben, ha a megrendelt áru már nincs raktáron a adpsport.hu fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől.

Elállás joga, módja, következményei

A Vásárló az áru átvételét követő 14 napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezik. A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia Szolgáltató címére. A adpsport.hu kizárólag új állapotú, sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. (A cipődoboz nem csomagolóanyag, hanem a termék része.) Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a adpsport.hu kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 15 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére. A adpsport.hu ugyanakkor végig fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban a Vásárlónak kell gondoskodnia. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot 14 napon belül elküldeni, egyúttal gondoskodnia kell a termék mihamarabbi visszajuttatásáról. Elállás esetén a adpsport.hu követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. A Vásárló kérésére a adpsport.hu készséggel gondoskodik a visszaszállítás lebonyolításáról, erre vonatkozó igényeket ügyfélszolgálatunk fogadja. A visszaszállítás költségeivel kapcsolatosan a trans-o-flex Hungary Kft. csomagküldő szolgálat díjai az irányadóak.

Szavatosság

Szavatossági igény minden esetben kizárólag a számla bemutatásával érvényesíthető a vásárlást követő 2 éven belül, abban az esetben, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hiba eredménye. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a Szolgáltató ügyfélszolgálata kezeli. Az első hat hónapos időszakban az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a Szolgáltató ügyfélszolgálata szerzi be. Hat hónapon túl – de még a vásárlástól számított 2 éven belül - pedig a Vásárló fordulhat a fogyasztóvédelemhez, ha külső szakvéleményt szeretne a kifogásolt termékről. A szavatossági igény elfogadása esetén javítást, cserét, pénzvisszafizetést - lehetőség szerint 15 napon belül - biztosítunk.

Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Az Ügyfél - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy ez a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy az Ügyfél igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról az Ügyfél egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor az Ügyfél a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Az Ügyfél kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató értékesítette az Ügyfélnek. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén az Ügyfél - választása szerint – az 1.) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét az Ügyfél kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy a kereskedelmi partnerrel szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania. A gyártó (kereskedelmi partner) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (kereskedelmi partnernek) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben kell érvényesíteni.

Jótállás

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan sem a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, sem egyéb jogszabály alapján jótállási kötelezettség nem terheli. Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan önkéntes jótállást nem vállal.

Adatkezelés

A adpsport.hu kijelenti, hogy a Vásárlók rendelés során megadott adatait (név, email cím, telefonszám stb.) kizárólag megrendelésük teljesítése, személyre szabott tartalmak és hirdetések megjelenítése, és későbbi vitás kérdések megoldása céljából használja, raktározza, harmadik fél részére azokat át nem adja. Kivételt képeznek ez alól a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként közreműködő partnereinknek (pl. futárszolgálat). Partnereink az így kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak felhasználni, tárolni, illetve továbbadni. A adpsport.hu webshop használatával a felhasználók a jelen üzletszabályzatot és az általános szerződési feltételeket elfogadják. A adpsport.hu a Vásárlók adatait kizárólag az Vásárlók hozzájárulása alapján kezeli. A Vásárlók a regisztráció során elfogadják a jelen üzletszabályzat rendelkezéseit, és ezzel hozzájárulnak adataik fenti cél érdekében történő kezeléséhez. A Vásárlók önkéntes adatszolgáltatással hozzájárulnak az adatok kezeléséhez. A adpsport.hu a Vásárló regisztrációjának időtartama alatt, vagy a Vásárló ellenkező értelmű döntéséig kezeli a Vásárló adatait. A adpsport.hu a Vásárló kérésére az általa kezelt személyes adataival kapcsolatban tájékoztatást ad, illetve azokat a Vásárló kérésére módosítja. E-mailben küldött tájékoztatáskérést az adatkezelő csak akkor tekint hitelesnek, ha azt a felhasználó regisztrált e-mailcíméről küldi. A Vásárlónak saját személyes adatainak törlésére vonatkozó igényét e-mailben a webaruhaz@adpsport.hu címre kell eljuttatnia. A Szolgáltató a törlési igény beérkezésétől számított 5 munkanapon belül törli az adatokat. A adpsport.hu fenntartja a jogot, hogy jelen adatkezelési szabályzatot a felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A Vásárló a adpsport.hu szolgáltatásainak a módosítás hatálybalépését követő igénybe vételével elfogadja a módosított adatkezelési szabályzatot.

Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés


Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a webáruház ügyfélszolgálati elérhetőségein terjesztheti elő. A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel. Telefonon közölt szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyvet legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi az ügyfélnek, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el. A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni. A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni. A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat az ügyfélszolgálati elérhetőségeken fogadja.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Az illetékes járási hivatalok elérhetőségei az alábbi kormányzati weboldalon találhatóak meg: http://jarasinfo.gov.hu/

- Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

    A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
    1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Fax: 06 (1) 488 21 86
    Telefon: 06 (1) 488 21 31

- Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.